Persoonlijke uitreiking op 4 juni bij 14 bureaus door onze 14 juryvoorzitters

Door het aanhoudende virus en de daarbij horende regels heeft het bestuur en de organisatie gekozen voor een persoonlijke uitreiking. Dit jaar gaan onze 14 juryvoorzitters naar de 14 verschillende bureaus om de 30 welverdiende awards persoonlijk uit te reiken. 

De 14 juryvoorzitters zullen allemaal tussen 12.00 - 13.00 uur op bezoek gaan bij de één van de bureaus door heel Nederland. Dit om hen alsnog in het zonnetje te zetten en om zo de welverdiende Esprix award te persoonlijk te overhandigen. Aan het einde van de dag zullen alle awards bekend gemaakt worden middels een persbericht. 

Wij geven niet voor niets als criteria mee ‘jaloersmakend werk’. Dat zijn cases die veel teweegbrengen.
Stuk voor stuk campagnes die laten zien dat creatieve ideeën resultaat opleveren.
'De échte creatieve pareltjes.'
'Het gaat er om wát je als merk te vertellen hebt.'
'Zend iets in waar je hart van tekeer gaat.'
'De 'trucjes' komen er niet doorheen.'
Esprix 2019: Goud voor ABN AMRO, Bavaria, Jumbo en Samsung
de enige award waar creativiteit en resultaat juist gewogen wordt: 50/50.
'Creativiteit an sich is niet relevant'
Van denken naar doen, dat is en blijft ons heilige doel.
Een nieuwe invalshoek, een ander beeld, prikkelende boodschap
Creativiteit verandert een abstract plan in een idee waar mensen warm voor lopen.
Esprix 2019: Esprixjury kent 29 nominaties toe
Het hoeft helemaal niet duur te zijn, net als goed design, maar wél origineel.
Creativiteit gaat over het vermogen om iets nieuws te scheppen
Ons werk moet iets doen.
esprix brengt creativiteit, data en technologie bij elkaar
Combinatie effectiviteit/creativiteit staat voorop
'nieuwe' esprix positioneert zich tussen effies en lampen
lange termijn succes gaat in dit vak over de optelsom van merkervaringen
‘2018 wordt het jaar van de conversie op mobiel’
‘Insourcing komt echt op stoom, afdelingen marketing doen steeds meer zelf’
‘Merken gaan dit jaar meer sorry zeggen als er iets mis is gegaan’
‘Merken moeten hun maatschappelijke relevantie beter durven invullen’
‘Senior merkmakers mogen in 2018 weer aanschuiven op de werkvloer’

Esprixjury kent 34 nominaties toe
Innovatie be
Esprixjury 2017 is compleet
Innovatie zit Heineken in het bloed
innovatie vraagt om stevig debat
Oud-jurylid helpt Esprix-inzenders
Innovatie zit in het hart van ons vak
Nieuw: categorie Innovation & transformation
Uitreiking 2016
Esprix winnaars 2016
31 nominaties Esprix 2016
Dick Buschman in bestuur Esprix
Uitreiking 2015
Ongekende stijging aantal inzendingen
Grote namen in Esprixjury 2015
Kick off Esprix 2015
Esprix winnaars 2014
Uitreiking 2014
Esprix-interview Hans Koeleman
Esprix-interview Henriette van Swinderen
Het beste werk van 2013 bekend
Esprix-interview Carin van Berkel
Drie nieuwe Esprix-categorie
Esprix-interview Frank Basters
Esprix-interview Oscar Diele
Esprix-interview Jacqueline Smit
Esprix-interview Pieter Plaisier
Esprix-interview Dick van der Lecq
Esprix-interview Roel Welsing
Esprix-interview Mireille Spapens
Jacqueline Smit voorzitter Esprixjury
Esprix winnaars 2013
Uitreiking 2013
chevron-left
chevron-right