Hoe kun je inzenden?

Vul het inschrijfformulier compleet in en beschrijf kort en krachtig waarom jouw case zo jaloersmakend is. En vergeet vooral niet de credits, je casefilm en de campagnematerialen. Let op! Ingezonden = ingezonden. Dus voordat je op Verstuur drukt... check check dubbelcheck!

Zend nu jouw jaloersmakend werk in:

zend in

Tips & tricks & meer
Wil je meer weten over hoe je het beste kunt inzenden? Download de tips & tricks. Hier vind je ook het reglement als pdf-bestand en worddocument.

Zo win je goud
Bekijk hier hoe de inzending van een voormalig gouden Esprix-winnaar eruit ziet.

Vergroot je kansen
Er zijn 13 categorieën om je werk in te zenden. Op meerdere paarden wedden mag. Zo maak je meer kans op eremetaal. Elke extra inzending voor dezelfde case kost 75% van de originele prijs.

Branchespecifieke categorieën
1. Retail, etail & ecommerce
(Winkelformules, online shops, platformen, bezorgdiensten)
2. Consumer services
(Travel, Transportation, Energy, Health, Tech & Financials)
3. Fast Moving
(Products, (fast) food, subscriptions)
4. Media, Entertainment & Communications
((Video)content publishers, entertainment kanalen, telecom)
5. Durables
(Goederen die langere tijd meegaan zoals bv. auto's, fietsen, elektronica)
6. Charity & Not for profit
(Campagnes, fundraising, maatschappelijke, politieke agendering, milieu, welzijn, individuele bewustwording

Brancheoverstijgende categorieën
1. Sales promotions & Activations
(Directe sales initiatieven, loyalty programma's, promotionele platformen, sampling)
2. Business to business & Employee Experience 
(Directe zakelijke relaties, corporate image, employee acquisition, loyality & directe zakelijke relaties)
3. Business to consumer
(Directe relaties met consumenten)
4. New Business Concepts
(In deze categorie zoeken we geen campagne-ideeën, maar concepten als innovatieve producten, diensten of klantervaringen met aantoonbare businesspotentie.)
5. Smart budget
(Initiatieven met budget < 50.000 OOP)
6. Business for Good 
(Commerciële Campagnes, fundraising, maatschappelijke, politieke agendering, milieu, welzijn, individuele bewustwording)
7. Long Term 
(
Creatieve concepten die op 1 januari 2024 minimaal drie jaar succesvol zijn, met als voorwaarde dat ze actief waren in 2023)

Hoe zit het met de deadline? En de kosten?

Early-bird - Vroeg inzenden loont. Verstuur je werk uiterlijk op 7 januari 2024 voor 17.00 uur, dan zijn de kosten voor 1 campagne in 1 categorie € 450,- excl. btw.
Dezelfde campagne ook in een andere categorie inzenden, is per extra inzending 75% van € 450,- excl. btw.

Keurig op tijd - Verstuur je werk uiterlijk op 21 januari 2024 voor 17.00 uur, dan zijn de kosten voor 1 campagne in 1 categorie € 595,- excl. btw.
Dezelfde campagne ook in een andere categorie inzenden, is per extra inzending 75% van € 595,- excl. btw.

Beter laat dan nooit - Geen tijd? Geen probleem. Verstuur je werk uiterlijk op 22 februari 2024, dan zijn de kosten voor 1 campagne in 1 categorie € 750,- excl. btw.
Dezelfde campagne ook in een andere categorie inzenden, is per extra inzending 75% van € 750,- excl. btw.

Hoe gaat de betaling?
Na inzending ontvang je een factuur van de Exprix-organisatie.

Zend nu jouw jaloersmakend werk in:

zend in